2012. április 23.

Fitt Energy


Első pillantásra inkább valami natural készítmény jutott eszembe róla. "Legyen benne bármi, energia italnak van feltüntetve én meg veszem" Ez járt a fejemben mikor a pult előtt nézegettem a kínálatot. Most hogy meg kóstoltam, bizton állíthatóm hogy "rendes" energia ital van benne, mint ahogy a többiben is itt az oldalon.

Illata a hagyományos energia italokkal megegyező, ahogy színe is. Íze már érdekesebb. Tutti-Frutti ízesítésű de ennek ellenére van valami furcsa íz a gyümölcs mellett. Szerintem ez a fém doboznak köszönhető. A csomagolás egyszerű, de kellemes megjelenésű. Ahogy fentebb írtam olyan érzetet kelt, mintha természetes növényi rostot tartalmazna. Szimpla energia italon kívül mással nem tud szolgálni. Nem érzem, hogy éberebb lennék vagy hogy túl lennék pörögve. Kellemetlen savas szájízt ellenben nem produkál, és ez már nálam fogyaszthatóvá teszi.

De, ennek ellenére nálam egyszer fogyasztandó termék, de nem az ára miatt, szimplán annyira nem jó, hogy állandó fogyasztója legyek. Lehet ebbe bele szól az enyhén fémes utóíz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése