2013. június 10.

OXXO Style


2013.06.08-n azaz előzőhét Szombaton, a Westend tetején tartották a Robogó Roadshow utolsó állomását, melynek fő támogatója az OXXO Energy drink volt. A rendezvény különlegessége, hogy az OXXO  Facebook oldalán meghirdette, hogy energiaital gyűjtőket és tesztelőket is várnak szeretettel. Ezt a lehetőséget kihasználva el is mentem a rendezvényre.

Így adódott a lehetőség, hogy megkóstolhassam a legújabb OXXO energiaitalt, a Style-t. 

Megjelenésében követi a család többi tagját. Így nem hiányozhat a háttérben átlósan körbefutó sok kis OXXO Energy felírat sem. Érdekessége a megjelenésnek, hogy a dobozon használt zöld szín erős napfényben fluoreszkáló hatású. Nagyon élénk, jól látható stílust kölcsönözve ezzel a doboznak. Ez nem véletlen mint megtudtam. Jól látható hogy az OXXO termékcsalád tagja, de egyben egy egyedi megjelenést biztosít. Választ kaptam arra a kérdésemre is, hogy miért nem színes a doboz tető. Ezt korábban már mások is kérdezték az OXXO Facebook oldalán is. A válasz egyszerű: nem elérhető olyan zöld szín ami passzolt volna a Style megjelenéséhez.

Kibontás után kellemes Bodza-Menta illat szált a levegőben. A menta frissítő hatása rögtön felfedezhető, míg a bodza jellegzetesen kellemes illata szorosan mögötte. Azt kell mondjam, hogy nagyon tetszik az ital. Főleg azután, hogy hazahozva minta példányaimat első utam a hűtőhöz vezetett. Jól behűtöttem és újra megkóstoltam. Kellemesen édes, nem savas/savanyú. Nincs kellemetlen utóíze. Szénsav mennyisége az én ízlésem szerint tökéletes. A korty első felében a menta hűs érzése keríti hatalmába az ember száját, majd mikor ez enyhül megjelenik a bodza jellegzetes íze. A korty lenyelése után kellemesen frissítő bodza íz marad hátra. Ahogy fent a tetőtérben a pohárba öntöttem az italt, azt vettem észre, hogy érdekesen zöld árnyalatú. Ezt itthon valamiért nem sikerült elérnem vele. Biztos erős napfény hatására látja csak az ember. 

                                      100ml-ben
  • Energia:                 140kJ/33kcal
  • Szénhidrát:                  7,9g
  • ebből cukor:                 7,8g
  • Koffein:                       21mg
Zsírt, telített zsírsavakat, rostokat és fehérjét nem tartalmaz, vitaminokat (B3, B5, B6, B12) pedig több, mint 11%-ban tartalmaz.

Mint látjátok koffein tartalma kevesebb mint a szokásos energiaitalokénak. Az OXXO Style kifejezetten tökéletes Party koktélok készítésére. Szerintem ennek is köszönhető, hogy nincs benne a megszokott koffein mennyiség. Valamint kifejezetten jó pont nálam, hogy az ízesítés nem tutti-frutti és valaminek a keveréke.

Egyértelműen ajánlott kategóriát érdemel, és mindenképpen jól behűtve fogyasszátok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése